03 lipca, 2013

o Opolu, w którym już na nas czekają

Więcej o naszej podróży z obrazami Józka już niedługo na blogu. Gdzie byliśmy, kogo spotkaliśmy, ile aptek po drodze odwiedziliśmy - to wszystko czeka na opis po naszym powrocie.
Na razie kierunek Opole i wystawa nazwana trafnie: "peron Opole" (miejsce: Miejska Biblioteka Publiczna)


W przygotowania do wystawy zaangażowała się Małgosia Dziewońska Bajkiewicz, mama Antosia, znanego z blogu Pomóżmy Antosiowi Bajkiewiczowi. Już wiem, że nasza nowa znajoma potrafi być w kilku miejscach jednocześnie.
Przyjeżdżają mamy, które też poznałam dzięki blogom, Danka - mama Justynki i Ela - mama Pawła. Już nie mogę się doczekać. Pakujemy dzieci i pędzimy do Was!
Informacje o wystawie:
Radio Plus Opole
Strefa imprez
Opole.pl 
Miejska Biblioteka Publiczna w Opolu

8 komentarzy:

  1. Żałuje, ze nie mogę tam być :-( Powodzenia i czekam na relacje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po powrocie do domu usiądę do mojego laptopa i zacznę pisać -obiecuję!

      Usuń
  2. Szkoda,że nie możemy być-powodzonka!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wy z Opola? oj to rzeczywiście szkoda- przyjechały dziewczyny blogerki z dziećmi i było - niesamowicie!

      Usuń
  3. i ja czekam na relację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już niedługo wracamy - to koniec naszej pierwszej wyprawy z obrazami. Teraz czekam na Was w Olsztynie

      Usuń
  4. Poproszę o relacje z objazdu:))))No poproszę:)))Małgorzata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od kilkunastu godzin już jestem w domu - mam laptop i łącze z internetem - plecaki rozpakuję i siadam do pisania!

      Usuń