26 sierpnia, 2013

o tym, gdzie jestem dzisiaj

dzisiaj? - to ja jestem w Warszawie!

13 komentarzy:

  1. Bogusiu czekam na streszczenie i powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko odpocznę po tym wszystkim to opiszę i konferencję

      Usuń
  2. wow - super!!! - ciekawa jestem Twoich opowiesci :-). u nas rodzice jezdza specjalnie do Belgii na turnusy tomatisowe , bo ponoc najlepsze w "okolicy"- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. turnus z Tomatisem - to brzmi dobrze, zachwyca mnie ta metoda

      Usuń
  3. Też jestem ciekawa relacji :-) My na razie próbujemy Johansena. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Johansen nie dla Madzi, a czy Thomatis???- czekam na wieści z pola walki i konferencji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. konferencja była świetna - postaram się o niej jeszcze więcej napisać

      Usuń
  5. a-ha pozdrów Wszystkich i Każdego z Osobna- szczególnie Józia- nawet nie wiesz ile radości sprawił mi Twój telefon i wieści :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz, Józio wszystko widzi i wszystko czuje, tylko czasem z pewnym opóźnieniem da znać, że wie, kim jesteś

      Usuń
  6. Doborowe towarzystwo:-) Gosia S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się to spodobało, że zaproszono po prostu rodzica wśród różnych znanych w tym środowisku osób

      Usuń
  7. A mnie wciaż intryguje poprawa mowy u Józia w czasie choroby z gorączką!Małgorzata:)

    OdpowiedzUsuń