14 grudnia, 2013

o kolejnym KR Autyzm Help

Dziś w Olsztynie:


A tym, którzy wybierają się do nas z daleka, zalecam cierpliwość w przedostawaniu się przez grudy mokrego śniegu.
Jak wygląda dziś Olsztyn najlepiej tłumaczy moja rozmowa ze Stasiem.
Wczesną porą poranną mój trochę zaspany syn zadał mi pytanie:
- mamo, a czy Kopernik odkrył, że śnieg biały jest miękki, a śnieg brudny - jest twardy?
- nie, on tego nie odkrył.
- a ja to wczoraj odkryłem! - zadowolony z siebie odpowiedział Staś.
Wielu odkryć Wam życzę na te nadchodzące dni, a ja - szykuję się na spotkanie.

5 komentarzy:

  1. Witam serdecznie. A ja właśnie, idąc w ślad za Stasiem odkryłam ten prześwietny blog. Pozdrawiam ciepło w chłodne dni i zapraszam na mój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopadła mnie grypa, kolejny dzień w łóżku - cieszę się, że piszesz i na pewno będę zaglądać

      Usuń
    2. Współczuję... Mnie grypa łapie bardzo rzadko, średnio raz na kilka lat (na całe szczęście), ale w zeszłym roku miałam grypę żołądkowo-jelitową i najgorszemu wrogowi bym nie życzyła, ha ha, ale nawet wrogów nie mam. Bardzo współczuję grypska i życzę powrotu do zdrowia. No cóż, taki właśnie czas jesienno-zimowy że te paskudztwa się przyplątują. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Czy już Ci mówiłam,że jestem fanką Stasia:)))
    Wygrzewaj i wracaj do zdrowia!Małgorzata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grypa to trzy dni wyrwane z życiorysu - nawet gdy z MOPSu do mnie zadzwoniono,to niewiele z rozmowy zapamiętałam. Tyle miałam planów na ten tydzień -potoczyło się wszystko inaczej...
      dla fanów Stasia, czyli dla Ciebie najnowszy dialog:
      przychodzi do mnie Staś w koszulce białej, w której wystąpił dziś na jasełkach. Koszulkę miał po przedstawieniu zdjąć, żeby się nie pobrudziła. Staś zignorował tę życiową matczyną radę, a następnie zdziwiony przyjrzał się swojemu ubraniu: brudnemu od zupy pomidorowej i czekolady oraz mokremu od soku.
      - dziwne - powiedział Staś - coś takiego zdarza się raz na 100 lat!

      Usuń