02 kwietnia, 2014

o niebieskim

"W najbliższą środę każdy najmniejszy gest - ten w kolorze niebieskim - będzie naszym znakiem wysłanym w stronę tych, którzy z autyzmem zmagają się każdego dnia."
 ...tekst pochodzi ze strony Natalii Kukulskiej, która dołączyła do akcji Fundacji JiM "Polska na niebiesko 2014".
i tak dziś już świecą na niebiesko:


Kazik


Ada Rusowicz


Raz, Dwa, Trzy



dziewczyna z reklamy telefonów :)



Ani Mru Mru



Natalia Kukulska
Kasia Wilk

Wielkie podziękowania dla nich!

Zdjęcia są częścią kampanii społecznej fundacji JiM, która z Klubami Rodziców Autyzm Help organizuje akcję "Polska na niebiesko".


dziś w Olsztynie tańczymy z rodzicami dzieci autystycznych o 20:00 na Starym Mieście- zapraszamy!
cdn
...i jest ciąg dalszy:


10 komentarzy:

  1. Mam pytanie: Dlaczego akcja "Polska na niebiesko" odbywa się w dwóch miejscach- na Starym Mieście i pod ratuszem?
    Wiem, że dwóch różnych organizatorów- ale właśnie- DLACZEGO?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dlaczego by nie?
      Właściwie w trzech miejscach w Olsztynie odbywają się dziś wydarzenia, organizowane przez trzy różne podmioty: na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim, na Starym Mieście i przy Ratuszu.
      Być może za rok będzie takich wydarzeń 5 lub 6.
      Myślę, że każde wydarzenie trafia do innego kręgu odbiorców i dobra jest różnorodność.

      Usuń
  2. Jak dla mnie nie ważne "gdzie i przez kogo" -tu ważne jest -"w jakim celu" a cel szczytny -uświadamianie ludzi ,poszerzanie ich niewiedzy,przybliżanie do tematu autyzmu itd.Jak widać włączyło się wielu znanych ludzi ,dzięki takiemu wparciu dotrzemy do większego grona odbiorców i o to w tym najbardziej chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. celu nie spuszczajmy z oka i wszystko będzie dobrze :)

      Usuń
  3. Mam nadzieję,że bawicie się świetnie:),że ta akcja (pomimo włożonego wysiłku) da Wam chwilę oddechu i utrwali poczucie,że rodzic nie jest samotny:)
    Im więcej takich oświetlonych miejsc ,czy spotkań,tym lepiej dla wszystkich.Jak dla mnie ,taka akcja mogłaby być nawet na mojej ślepej uliczce-zanim zaczęłam czytać o Józiu,nie miałam pojęcia o autyzmie.Można przeżyć spooooro lat i niczego o tym nie wiedzieć...Chodziłam do szkól:),jako uczeń,rodzic,bywałam ...,mam rodzinę i licznych znajomych a mimo to,nie znałam autysty.Ani problemu.Nie zamykałam się,zwyczajnie nie miałam kontaktu ani pojęcia.
    Najlepszego dla dzieci autystycznych i ich rodzin!Małgorzata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Małgoś, impreza udała nam się bardzo!

      Usuń
  4. efekt końcowy- zwiększanie wiedzy o autyzmie w różnych środowiskach- dlatego my też świecimy na niebiesko ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - Ty jeździsz na niebiesko, świecisz na niebiesko -człowiek orkiestra- niebieski człowiek- mam na myśli

      Usuń
  5. A na facebooku (https://www.facebook.com/events/294380367387237) grupa blogerów z tej okazji tworzy akcję "Blogi na niebiesko!".
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń