14 maja, 2014

o konkursie



Mały konkurs dla osób chętnych do pogłębienia swojej wiedzy prehistorycznej? Już za chwilę!
Dzięki firmie DrOmnibus, która zaprosiła mnie do współpisania już dziś można przeczytać o naszych początkach z autyzmem. Tekst pt: "W mojej rodzinie jest autysta - chłopak interesujący i ciekawy" znajdziecie tutaj.
Chętnych rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym zapraszam do konkursu: do rozdania mam trzy miesięczne darmowe konta z grami na tablet, przygotowanymi tak, aby były narzędziami do wspierania terapii dzieci z zaburzeniami rozwoju, zachowań.
To co? Ćwiczymy! Kto mi odpowie, co widzimy na obrazku powyżej?
Wystarczy wymienić jedno stworzenie (lub zdarzenie) i już: darmowe konto z grami w prezencie.
Ja mam stosunkowo łatwiej, bo zawołam zaraz Józka i sypnie mi - jak z rękawa - nazwami. A Wy? 
Poszukajcie!

40 komentarzy:

  1. jest tam mięsożerca - dimetrodon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Józio potwierdza - jest dimetrodon - w epoce przed dinozaurami. Mięso jadł. Jurku będziemy w kontakcie

      Usuń
  2. Anonimowy14 maja, 2014

    ichtiostega - prawie jak krokodyl - strach się bać, lepiej go nie spotkać
    Iga Żuniowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trudny do wymówienia, nawet Józek się zająknął. Powiedział: "stega" i wyszedł
      czyli....uznajemy :)

      Usuń
  3. na pewno i mrowka sie znajdzie ;-P pozdrawiamy :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jeśli już były, a Józek ich nie namalował? cicho sza - nic mu nie wspomnę
      pozdrawiamy również

      Usuń
    2. lepiej nie wspominaj :-D

      Usuń
    3. gotowy byłby skasować rysunek natychmiast

      Usuń
  4. ja widzę człowieki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście człowieki jeszcze nie istniały, bo dimetrodon wraz z ichtiostegą oraz być może mrówką rozprawiłyby się z nimi w mig

      Usuń
  5. kilkumetrowe skorpiony,pierwsze gady?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilkumetrowe obrzydliwe skorpiony - tfu, które przyśnić się mogą człowiekowi, chyba, że podejdzie się do nich z naukowym chłodnym Józkowym racjonalizmem

      Usuń
  6. Jest tam jak widzę również zderzenie ziemi z innym ciałem kosmicznym czego wynikiem było powstanie księżyca:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miało być stworzenie, ale przecież od zjawisk się wszystko zaczęło - brawo!
      dopisuję więc do warunków też zjawiska i zdarzenia (a może zderzenia?)

      Usuń
    2. Jak przystało na informatyka, najpierw przystąpiłem do rozwiązania problemu a dopiero jak coś nie działa zaczynam szczegółowo czytać instrukcje:)

      Usuń
    3. jak widzisz instrukcje - to rzecz zmienna

      Usuń
  7. Jeśli mnie wzrok nie myli to widzę krokodyle na samym dole pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Józek nie chce ze mną już rozmawiać :( i co ja mam teraz zrobić? są tam krokodyle, czy ich nie ma?

      Usuń
  8. Ewolucja. POWstanie świata. Wielki wybuch, bakterie, dinozaury, wyjście organizmów z wody, itd ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie, już wiem. Ten rysunek jest odpowiedzią na Wielkie Pytanie o Życie, Wszechświat i całą resztę :-)

      Usuń
    2. Witam :) Maniek mówi, że to oś czasu powstania naszej planety Ziemia, naukowo to TABELA STRATYGRAFICZNA - schemat obrazujący przebieg historii Ziemi. Pozdrawiamy i do zobaczenia w sobotę. Buziaki Olsztyniaki

      Usuń
    3. Mariusz- mógłbyś tytuły układać!
      Kasia -sobota jest dla nas i dla Klubu -oczywiście
      Maniek to znawca tematu

      Usuń
  9. Anonimowy14 maja, 2014

    Jak dla nas to jest ewolucja gatunków - ale my się może nie do końca trafnie orientujemy...Pozdrawiam autora! Piękne dzieło!

    Aldona Adamczyk

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy14 maja, 2014

    Bogusiu czy nowa "oprawa graficzna" jest tylko na czas konkursu? czy już tak zostanie "na zawsze"?
    Przyzwyczaiłam się do tego,że otwierając Twojego bloga witał mnie Józek. Wiem,że zmiany są potrzebne, ale jakoś tak smutno mi będzie jak codziennie nie zobaczę buziaka artysty,który jest "motorem napędowym" Twojego bloga.
    Co do epoki dinozaurów ( do których się sama zaliczam), to na rysunku Józka jest wszystko to co wtedy istniało, a ja nawet nie śmiem zgadywać, bo mogę popełnić błąd i narazić się na słuszne oburzenie Józka, że jak można nie znać prehistorii :D:D:D pozdrawiam :W:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wando kochana! zdjęcie Józka jest właśnie w obróbce u specjalistki od obróbki :) także zaraz pojawi się w ciekawej formie i znów będzie cieszyć.
      nowa oprawa graficzna musi być- bo to londyńskie budki - czyli nasze marzenie na ten rok

      Usuń
  11. My widzimy krokodyle, rekina, goryla, waszki, ryby, potwory wodne, ale nie znamy nazwy, bo trochę zacofani jestesmy,

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. brawo! brawo! czy jesteś zainteresowana kontem z grami na tablet? jeśli tak- daj mi znać mailowo :)
      b.budna@wp.pl

      Usuń
    2. Napisałam.Pozdrowienia dla całej rodzinki.

      Usuń
  13. Anonimowy14 maja, 2014

    Ja poza konkursem,ale sama sobie przyznaję wyróżnienie:uściskuję Familię Budnych:)))Małgorzata:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a już miałam maila pisać do Ciebie, uprzedzać, że zmiany są na blogu - żebyś mi w popłochu nie uciekła, myśląc, że to inne miejsce

      Usuń
    2. Anonimowy14 maja, 2014

      Budki są super,wsiadłabym w londyńskie taxi:)))M.:)

      Usuń
  14. Było sobie życie lub inaczej , jak powstalo życie. Widzę praocean, wybuchy wulkanów, uderzające meteoryty. Pierwsxe bakterie i tak dalej. Podziwiam rysunki Jozia i jego dokładność

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jaka dokładność w odpowiedzi
      super!
      Czy jesteś zainteresowany/a nagrodą w konkursie? :)

      Usuń
  15. Anonimowy15 maja, 2014

    Hura!!! jest Józek :) Życzę spełnienia marzeń :W:

    OdpowiedzUsuń
  16. OOOOOO. Ja tą cała prehistoryczność teraz przerabiam ze swoim Bartkiem. Najwięcej to ja się z tego uczę. Wyraźnie widzę trylobita, taki brązowy z żółtymi nogami. Zielone, zębate na drugim zakręcie to dunkleosteus, straszny potwór z pancerną głową. Potem wielkie owady, skorpiony, jakieś meganeury, te sprawy. Następnie ichtiostega, akantostega (pierwsze wyszły na ląd), potem estemenozuch, straszny brzydal z wyrostkami na pysku. Potem wspomniany już dimetrodon i inni przodkowie krokodyli, następnie pierwsze dinozaury, jeszcze malutkie. Te wielkie, straszne, granatowe 355 mln lat temu skojarzyło mi się z Gigantopitekiem ale to nie jego era, na T-rexa też za wcześnie więc nie wiem co to. Widzę napewno ankylozaura a taki żółty z jaskrawozielonym na głowie to może być bardzo zmęczony triceratops. Bladożółte, uśmiechnięte z brązowymi paskami to brachiozaur albo apatozaur a takie zębate co wygląda z wody to liopleurodon. Ale ja tak poza konkursem bo dopiero teraz odkryłem Wasz blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzysiu -Tyś swój chłop! zajrzyj w wolnej chwili na grafiki Józka - zakładka na blogu -miłego oglądania! podpytam Józka o tego strasznego granatowego 355 mln lat temu :) zostałeś od tej chwili głównym konsultantem do spraw rozpracowywania grafik Józkowych

      Usuń
  17. Nieźle, raz się odezwałem i już mam stanowisko. Główny Konsultant, dobrze brzmi :) Już oglądałem galerię. Robi wrażenie :) Do takiej wiedzy jak Wy macie nam jeszcze daleko :) Bartek nie ma póki co ciągot do drążenia. Na tapecie jest wiele tematów na raz ale i tak przerobiliśmy sporo. Chyba najmniej znam okres między ichtiostegą a dimetrodonem.
    A propo poszukiwania tematów do badania przekształceń i zmian (piszesz o tym w galerii). Czy Józek rozpatrywał gwiazdy, galaktyki, czarne dziury, i tą cała przestrzeń?

    OdpowiedzUsuń