14 listopada, 2014

o wersji papierowej dawno oczekiwanej

...z doskoku, z ostatniej chwili:
mam dla Was wiadomość, która postawiła mnie na nogi, aż zasnąć nie mogę, choć późna już noc :)


Moje opowiadanie o Józiu, wysłane na ogólnopolski konkurs literacki "Światu potrzeba umysłów różnego rodzaju", zostało nagrodzone II miejscem i opublikowane wraz z innymi w antologii "Opowieści o ludziach z autyzmem"!
Wydaje mi się, że dopiero co pisałam to opowiadanie: mimo wakacji padał wtedy deszcz, a moje dzieci zaadoptowały ślimaki i zbudowały dla nich dom.
Nieuważnie nad laptopem kiwałam głową: "tak", "tak", tym sposobem ślimaki zostały u nas dłużej niż zdecydowałabym  nie będąc zajęta pracą.
Oczywiście, że tytuł opowiadania jest przewrotny: "Kiedyś byłem dorosłym mężczyzną" - jakżeby inaczej!
To przecież kwintesencja Józka wypowiedzi: dryfowanie swobodnie pomiędzy czasem przyszłym, teraźniejszym i przeszłym.
W sobotę dostanę książkę i zobaczę opowieść o Józku w wersji papierowej - to było moje marzenie!


To oczywiście nie koniec radości - i mam taką nadzieję, że to naprawdę nie jest koniec radości: pierwszym miejscem została nagrodzona, uhonorowana moja koleżanka Bożenka, prawie, że sąsiadka - która zachwyca opowieściami o swoim dorosłym synu. Spotkanie z nią krzepi i wzmacnia!
Wyprzedzę teraz Wasze pytania: gdzie można taką antologię dostać?
Nic jeszcze nie wiem, napiszę, gdy tylko coś więcej dowiem się od organizatorów:
To są dopiero wieści!
a teraz idę spać...
dziękuję: M. i M. za nocne korekty :)

11 komentarzy:

  1. Już się nie mogę doczekać kiedy ją przeczytam. Mam pytanie : czy Twoja koleżanka Bożenka pisze bloga?, bo mnie tez potrzebna jest taka pokrewna dusza. Wszak ja też mam już dorosłego autystyka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. GRATULUJEMY!!!,bardzo,bardzo serdecznie!
    Czekamy teraz na Twoją książkę (taką antologię Twoich opowiadań:)
    Jasiek,spełnienie marzeń jest możliwe-czujesz to teraz ?Zdrowia dla Was Wszystkich!Małgorzata:)
    Ps. Dom dla ślimaków-to dopiero warsztat:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie swietne wiadomosci!!! Gratulacje !!! - jak juz bedzie mozna ja dostac "na szeroka skale" to ja poprosze o 3 sztuki :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i bardzo się cieszę! Pani jest lepsza niż olsztyńskie tramwaje a nawet pendolino! Kupię do biblioteki i sama też chętnie przeczytam.I czekam: co dalej? Ma Pani wielkie możliwości i proszę je wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka o Józiu to nie tylko Twoje marzenie :)
    Mam nadzieję,że ta teraz to jest " mała przekąska", może troszeczkę poczekamy jeszcze na "danie główne" ale będzie to coś wyśmienitego ;)
    daj znać kiedy książka będzie w sprzedaży, popędzę kupić i zgłoszę się do Ciebie i Bożenki po autograf
    GRATULACJE !!! pozdrawiam :W:

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem, czytam każdą wiadomość od Was. Podziwiam pomysły i hart ducha. Dziewczyno skąd to bierzesz? Twoja Armia (myślę, że przeczytasz to co chciałam napisać= Twoje Skarby) dają Ci tyle siły, wewnętrznej mocy, że warto. ( mimo słabszych jesiennych chwil, smutnych zimowych dni, Wielka Siła jest z Wami=> może powinnaś przeczytać=> w WAS)

    z pozdrowieniami, uśmiechami, i miłym machaniem A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o książce i jej miejscu ( na stole, półeczce, ważnym miejscu) myślę, że nas poinformujesz...(???)

      Usuń
  7. Bogusiu wspaniała wiadomość! Ogromnie się cieszymy z Twojego sukcesu! Gratulujemy z całego serca i czekamy z niecierpliwością, by móc poczytać. Pozdrawiamy Ciebie i całą Twoją wspaniałą rodzinę bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Wielkie gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisz jak tylko sie dowiesz gdzie będzie można ją kupić! Masz talent Matka ;-) Tyle! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje z calego serducha ;-)

    OdpowiedzUsuń