23 lipca, 2016

do zobaczenia!

Już pora na moje pożegnanie z Wami i z blogiem. Czuję to od dawna - choć żal mi było powiedzieć radykalnie: koniec. A przecież to, co miało być pokazane - już widzieliśmy. To, co miało być napisane - powstało.
Obrazy Józka przekazaliśmy w dobre ręce - oby służyły dalej.
"Zadanie wykonane" nazwała moją pracę nad blogiem nowo poznana osoba. Oto właśnie chodzi: coś już zakończyłam, pora na nowe rzeczy.
Dla tych, którzy czekają na informacje o nas mam dobrą wiadomość: wszystko u nas dobrze. Nareszcie!
Właśnie tak.
A teraz:
do widzenia!
do zobaczenia - gdzieś tam w świecie - już nie wirtualnym: będziemy na rowerach, na basenie, w parkach z dinozaurami - w różnych miastach. Na pewno jeszcze o nas: o Józku i całej gromadce usłyszycie.
Żegnam się z Wami i kolejny raz dziękuję za ten cudowny dla mnie czas.
Bogusia

14 komentarzy:

  1. Bogusia. I ja dziękuję. Pozdrawiamy Was serdecznie.

    Grzesiek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzesiu - pozdrawiam Ciebie i całą rodzinę - mocno!

      Usuń
  2. Czekam na kolejne spotkanie w realu. Będzie mi Was tutaj brakować, ale rozumiem. Ściskam mocno całą Gromadkę.
    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle tysięcy kilometrów -ale ja też myślę, że jeszcze się spotkamy :)

      Usuń
  3. no tak:masz dwie wiadomości,złą i dobrą:)))Ta dobra górą!Oby już było u Was tylko dobrze!!!
    Mam nadzieje,że jeszcze coś Twojego kiedyś poczytamy!
    Dziękuję,pozdrawiam.Powodzenia dla całej rodziny!Małgorzata,przytulam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogusia. Do zobaczenia. Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. czulam , ze to nadchodzi , do uslyszenia, a moze zobaczenia kiedys? pa i powodzenia - Bogusiu - odwalilas kawal dobrej roboty!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha - tak! oj zbierało się, zbierało! do zobaczenia - Aniu. Dziękuję!

      Usuń
  6. Bogusiu, my także dziękujemy.
    Do zobaczenia (mam nadzieję).

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako anonimowy czytacz czuje się tak jakby się miał skończyć w TV ulubiony serial... Niby rozumiem, ale szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak samo z ulubionymi serialami-:)

      Usuń